SINGAPOOOORRRRREEEE!!!!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Christian Sollie - WaarBenJij.nu SINGAPOOOORRRRREEEE!!!!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Christian Sollie - WaarBenJij.nu

SINGAPOOOORRRRREEEE!!!!!!

Door: Ikke zelf

Blijf op de hoogte en volg Christian

13 September 2013 | Singapore, Singapore

Na een kleine week in Noosa te zijn geweest, ben ik vertrokken naar Singapore. Het was ontzettend tof om iedereen weer te zien in Noosa. Heb me goed vermaakt en na weer een paar keer in Noosa te hebben rond geslenterd, besef ik weer hoe mooi Noosa is. Heb de afgelopen dagen in Noosa bij vrienden geslapen en veel vrienden weer gezien. Het was ook we tof om weer in mijn huis rond te lopen. Gelukkig had ik nu wel de mogelijkheid om Bobby te zien voordat ik weg ging. De vorige keer kon dit helaas niet, en ben dan ook blij dat het deze keer wel gelukt is. Noosa zal toch een bijzondere plek voor mij blijven, en ik ga er zeker nog een keer naar toe om iedereen weer te zien.

En toen was het op naar Singapore. Wel een vreemd idee dat ik Australie ga verlaten, maar het is nou eenmaal zo. Na exact 11 maanden is het dan weer tijd voor wat anders. Vreemd hoe snel je gewend raakt aan dingen. Waar je woont/ reist etc etc…. De route gaat van Brisbane naar Darwin en dan naar Singapore. Ik kom laat in de avond aan, en het is dan ook meteen naar bed. Op Donderdag opstaan en de stad verkennen. Ik moet een nieuwe reisplug voor mijn elektronische apparaten, dus dat is het doel voor vandaag. Het Metro station is vlakbij mijn hostel, en het is er goed geregeld hier. Ik kies een willekeurig station, en vanaf daar ziet ik wel weer. Ik hou er wel van om zo een stad te verkennen. Het brengt je overal en nergens. Het mooie is dat je dan ook zo weer een metro in kunt springen en weer terug naar “huis” kan gaan. Ik kom gedurende de dag wel tot de ontdekking dat Singapore een stad van uitersten is. Het gaat van Chinatown en oude kleine vervallen gebouwtjes, naar een modern CBD tot hyper modern hotels en shopping centers met een verdwaalde kathedraal met een zee van ruimte er om heen op een plek waar je dit niet verwacht.

Wat ook opvalt, is dat alles een stukje goedkoper is dan Austalie, maar dat wil al gauw zou ik maar zeggen.

Vandaag heb ik me niet zo druk gemaakt. Eerst maar eens goed uitgeslapen vanmorgen, en daarna maar even weer door wat duik theorie geworsteld. Tevens mijn was geregeld, en tegen 3 uur maar eens richting de Botanic gardens. Hier fijn wat tijd door gebracht en toen op naar Marina Sands. Het Hotel wat uit drie torens bestaat en op de top met elkaar verbonden is. Heb hier gister ook al wel wat rond gelopen, maar vandaag gaan we ook naar boven. Mooie plek om ’s avonds wat foto’s te schieten. Na van het uitzicht te hebben genoten en wat foto’s te hebben geschoten, maar weer eens op huus an. Nog wat foto’s geschoten van de bay, het hotel etc, en op naar mijn hostel. Al met al kom ik lekker laat aan in mijn hostel. De foto’s maar even bekeken, en geupload naar facebook. Ik heb helaas geen ruimte meer op dit blog, dus de foto’s zijn te zien op mijn facebook.

Nu maar even mijn biertje opdrinken en dan maar eens lekker gaan slapen. Morgen het laatste hoofdstuk van mijn duiktheorie doen en voor de rest ziet ik het wel. Zondag is het op naar Bali, en daar hopelijk met 2 vrienden een drankje doen, en dan begint mijn IDC op 19 sept. Kan niet wachten….

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christian

Actief sinds 26 Okt. 2012
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 20020

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 11 Oktober 2014

Australië

Landen bezocht: