Change of plan V1.05 - Reisverslag uit Townsville, Australië van Christian Sollie - WaarBenJij.nu Change of plan V1.05 - Reisverslag uit Townsville, Australië van Christian Sollie - WaarBenJij.nu

Change of plan V1.05

Door: Ikke zelf

Blijf op de hoogte en volg Christian

11 Januari 2013 | Australië, Townsville

Zo, het is wel weer een keer tijd voor een kleine update. Ik heb de feestdagen overleefd, al was het met veel pijn en moeite :D. Om eerlijk te zijn is het wel grappig om oud en nieuw te vieren met een groep mensen waarvan je 95% niet kent… Ik ben met Sarah, de vervangster van Bill, naar Townsville gereden en heb daar oud en nieuw gevierd met een stel vrienden van haar. Nou jah, ze kende maar 1 van die personen. Aangekomen in 2013, zijn we na ik gok ongeveer een uurtje, zeker weten doe ik het niet meer, maar de stad in gegaan. We hebben daar nog wat tijd door gebracht voor dat we naar het hotel zijn terug gekeerd om daar volkomen knock out in slaap te vallen.

De dagen naar oud en nieuw waren op zijn zachts gezegd nogal slopend. Ik heb de vrijdag, zaterdag en zondag van 6:30 tot 20:00 gewerkt en op de zondag beide trippen gedaan en dus 4 duiken op de SS Yongala!! Bij de eind van maandag, wat een normale dag was ven 7:00 tot 17:00 was ik gesloopt!! Maar goed, ik heb alles overleefd en het was interessant om mee te maken.

De eerste paar dagen van 2013 waren op zich vrij “ongewoon”. Sarah moest om persoonlijke redenen de duikschool verlaten, wat min of meer betekende dat ik de enige DMT hier was. Dat is op zich niet erg, alleen moet ik dan het werk van 2 mensen doen in de morgen, ik weet niet hoe, maar ik heb het wel allemaal weten te managen. Vandaag is mijn vervanger aangekomen, dus die kan in de komende dagen getraind worden. Ze zijn op dit moment nog druk op zoek naar een nieuwe DMT, die per direct kan starten, dus als je interesse hebt……….

Anyway, voor mij is het nog maar een paar dagen voordat ik officieel klaar ben als DMT. Ik ben zins 27feb officieel Divemaster, maar ik moet nog tot dinsdag. En dan komen we nu aan bij de titel van deze blog, aangezien er wat personeels wijzigingen aan de gang zijn hier, is er gevraagd of ik wat langer kan blijven. Met andere woorden ik blijf hier vanaf dinsdag gewoon werken, alleen krijg ik dan betaald!!! Zal waarschijnlijk voor een week of 2 zijn, maar het is altijd mooi meegenomen. Ander pluspunt is, dat als ik werk, ik ook duik op het wrak :D :D :D!!!!! Hoe cool is dat…. Divemasters gedaan op een top 10 dive site in de wereld en dan vervolgens nog ff 2 weken blijven en betaald duiken op dat zelfde wrak!!!! Heb er een goeie deal uit gehaald, dus je kunt je voorstellen dat ik in mijn nopjes ben. Boven dat alles heb ik ook nog een top deal voor mijn Nitrox course gesloten, dus mijn dag kan niet meer stuk!!!!

Voor de verandering heb ik nog maar eens wat “jaloers” makende foto’s toegevoegd, althans ik hoop dat ze dat zijn ;)

Ben er voor nu wel weer klaar mee, dus ik zeg tot laterzz..
Chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christian

Actief sinds 26 Okt. 2012
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 20041

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 11 Oktober 2014

Australië

Landen bezocht: