1ste update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Christian Sollie - WaarBenJij.nu 1ste update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Christian Sollie - WaarBenJij.nu

1ste update

Door: Ikke zelf

Blijf op de hoogte en volg Christian

13 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Donderdag 11 okt 2012:
Na te zijn aangekomen in Sydney, werd ik keurig netje opgewacht door een dame van mijn Hostel. Ze moest speciaal voor mij om 5am haar bed uit. Ik was namelijk de enige die zo vroeg lande. Na mijn hostel te zijn gebracht en te hebben ingecheckt, eerst maar eens een beetje slapen. Niet te veel, want ik moest om 12 uur mijn X-Ray laten maken. FF douchen en op voor de X-ray. Ik was nogal slecht van de vlucht, dus daarna weer terug naar mijn hostel om nog wat meer bij te trekken

Vrijdag 12 okt 2012:
Na een goede lange nachtrust, eerst maar eens de workshop volgen. Hier werd mijn vermoeden van de vorige dag wel bevestigt, er is hier een Duitse invasie aan de gang. Het is werkelijk ongelooflijk hoe veel duitsers er hier zijn!! Je hebt eerder het idee dat je in Duitsland bent dan in Australië. Anyway, De workshop had wat interessante informatie, maar ook een kleine verrassing, ik moest die dag mijn bankpas ophalen, aangezien de bank in het weekend dicht is. Na de workshop te hebben afgerond, mijn X-ray foto's opgehaald en op naar de bank. Ik had nog wel even wat tijd, voordat ik bij de doctor moest zijn. Bij de bank, bleek echter dat wachttijd minstens een uur was. Oeps, Dan eerst maar naar de doctor. Dat ging gelukkig allemaal voorspoedig, dus na een uurtje stond ik weer buiten, met een Fit to dive verklaring op zak :D. Ik kan nu in ieder geval mijn Divemaster starten :D. Goed, terug naar de bank, en na een kleine 30 min stond ik weer buiten met een australische bankpas :D ook geregeld dus. De rest van de dag niet zo veel meer gedaan. Heb wat video's op mijn macbook gekeken, en ben daarna gaan slapen, aangezien ik volledig naar mijn grootje was. Ooh jah, vandaag nog wel 1 nederlandse ontmoet en een Deense. Eindelijk een keer geen duitsers!! ;)

Zaterdag 13 okt 2012:
Ff snel ontbijten vanochtend, samen met de deense dame, en vervolgens moesten we allebei nog een aantal dingen regelen, dus dat eerst maar eens gezamelijk gedaan. Mobilenumber TFN enz.... Vandaag staat er verder niet zo heel erg veel op de planning. Moet zo nog ff uitvogelen hoe ik het beste bij Timo kan komen, en dat is het wel voor vandaag. Ben nog wel aan het denken of ik het op deze manier iedereen van update's blijf voorzien, maar denk dat ik toch maar naar een blogje toe ga. Wordt toch iets makkelijker dan het allemaal via mail en Facebook te doen. Mocht het zover komen, dan stuur ik de link enz wel door.

Verder wijnig nieuws van deze kant, en alles gaat prima.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christian

Actief sinds 26 Okt. 2012
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 20049

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 11 Oktober 2014

Australië

Landen bezocht: